1393-09-19 10:59
2709
0
7047
درجلسه هماهنگی ۹ دی آزادشهر عنوان شد؛

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر درجلسه هماهنگی ۹ دی شهرستان گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار تیتر آزاد، این جلسه با حضور بخشداران مرکزی و چشمه ساران شهرستان آزادشهر، و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید محمد حسینی بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر ضمن تشکر از حضور همه مسئولین ادارات و تقدیر از همه ی افرادی که در استقبال از کاروان ریاست جمهوری حضور داشتند و تبریک روز دانشجو گفت: این جلسه جهت هماهنگی ۹ دی برگزار می شود.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و یک حماسه ماندگار در کشور شکل گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به حادثه ۹ دی سال ۸۸ گفت: دشمن برنامه ریزی کرده بود با طرح جنگ نرم به اهدافی که در زمان جنگ تحمیلی به آنها نرسیده بود دست پیدا کند که با تدبیر و تیزهوشی رهبر فرزانه انقلاب تمام نقشه هایشان ، نقش برآب شد.

بخشدار مرکزی آزادشهر با اشاره به سیاست های دولت و ملت در واقعه ۹ دی تصریح کرد: انقلاب ما با این واقعه و بصیرت دینی مردم بیمه شد و در واقعه ۹ دی با حضور مردم تمام توطئه های اجانب و بی تدبیری بعضی مسئولین روشن شد.

در ادامه جلسه حمیدرضا ملکان مسئول امور اداری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر از حضور تمامی مسئولین گفت: از تمامی ادارات درخواست داریم، برنامه های اجرائی خود را در اسرع وقت به اداره و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

ملکان در ادامه تصریح کرد: امسال پنجمین سالگرد حماسه ۹ دی می باشد و می طلبد که با تمام قوا به دشمنان بفهمانیم که همچنان ولایت مدار و پیرو ولایت هستیم.

در ادامه جلسه هر کدام از مسئولین ادارات به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

IMG_0002

IMG_0003

IMG_0005

IMG_0006

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.